Forum / Soru Cevap
p2a00 Arıza kodu alıyorum a/f sensörü 1 B1 hatası alıyorum silsemde yine geliyor aracım LPG'li Juke acaba ne yapmam gerekir kimisi sersor bozuk değiş diyor kimisi LPG'li araç degissende yanar diyor ne yapmalıyım sizce?
p2a00 Arıza kodu alıyorum a/f sensörü 1 B1 hatası alıyorum silsemde yine geliyor aracım LPG'li Juke acaba ne yapmam gerekir kimisi sersor bozuk değiş diyor kimisi LPG'li araç degissende yanar diyor ne yapmalıyım sizce?
Merhabalar, evet tipik hava yakıt karışım dengesizliği nedeni ile yanan bir lamba lpg'li araçlarda sık görürürüz p2a00 arıza kodu uyarısını. iyi bir lpg ayarı ve seyişr halinde AFR ayarı, arızasız sorunsuz bir lpg donanımı ile ışıktan kuurtulmak mümkün ama çok önemsenmediği için genelde lpg'li araçlarda yanar nasılsa denebiliyor, tabi bu dengesizlik subap zamanlaması, kapak ve kompresöer kaçak sorunları gibi nedenlere bağlı değilse, lpg'den olup olmadığını söyle de anlarsınız. Aracın lpg tankından vanasını kapatın, sonra lpg'de gaz borularındaki gazı bitirene kadar rölantide çalışsın. sonra benzine alıp arıza kodları silinsin. test sürüşü yapın tekrar yanmazsa sorun lpg'den
Sizler ile birlikte büyüyoruz. Bizlere destek olmak için abone olabilir ve yayınlarımızı paylaşarak beğenebilirsiniz.
vanayı kapatiyorum sonra gaz bitene kadar benzine almıyorum dimi ustam bir tehlikesi varmı vana kapatıp çalışmasının?
