Forum / Soru Cevap

Bildirimler
Hepsini temizle

Araba 3 Viteste Takılı Kaldı

2 Gönderi
2 Kullanıcılar
1 Reactions
620 Görüntüleme
(@eren3736)
Aktif Üye
Katıldı: 3 yıl önce
Gönderi: 1
Konuyu Başlatan  

merhaba 2004 model volswagen bora otomatik vites aracım var. aracımın buji ve bobininde sıkıntı vardı o yüzden sürekli stop ediyordu. geçenlerde üst üste stop etti sonrasında Araba 3 Viteste Takılı Kaldı. biraz araştırma yaptım şanzımanın koruma moduna geçmiş olabileceğini söylediler. bunu nasıl halledebilirim. 2 şanzımancıya sordum şanzımana komple bakmak lazım diyorlar pek de güvenemedim. Araba Viteste Takılı Kaldı çünkü stop etmeden önce hiçbir sıkıntı yoktu vites geçişleri bile hissedilmiyordu.



   
Alıntı
Online Tamirci
(@onlinetamirci)
Tamirci Admin
Katıldı: 4 yıl önce
Gönderi: 1344
 

Merhabalar Eren Bey, Araba Viteste Takılı Kaldı ise bizim ilk baktığımız yerler, selenoid valfler, şanzıman yağsızlık, vites konum sensörü, ve şanzıman beynidir. ilk olarak bu kısımlara bakılır. Eğer sorun yoksa ustanızın dediği gibi komple şanzıman reizyonuna kadar gidebilir. Ama hemen en kötüsünü düşünmeye gerek yok, bazen konum sensörü arızası bile aracın belli viteste kalmasına neden olabiliyor. 


Sizler ile birlikte büyüyoruz. Bizlere destek olmak için abone olabilir ve yayınlarımızı paylaşarak beğenebilirsiniz.


   
Cevap VerAlıntı
Paylaş: