Forum / Soru Cevap

Bildirimler
Hepsini temizle

1. Viteste Ses Gelmesi, Kalkışlarda ve Rampada

4 Gönderi
2 Kullanıcılar
1 Reactions
573 Görüntüleme
(@badal)
Aktif Üye
Katıldı: 3 yıl önce
Gönderi: 3
Konuyu Başlatan  

Herkese iyi günler benim aracım astra h kasa,aracımda özellikle  geri vites ve 1. Viteste Ses Gelmesi sorunu var,  kalkışta vınlama tarzında bir ses geliyor yokuşlarda ses çok belirgin oluyor,diğer viteslerde böyle bir ses gelmiyor.Aracın vites değişiminde ve yolda çekiş sıkıntısı yok.Çıkan sesi sanki boşa dönen marş dinamosu sesine benzetiyorum.Acaba sorun ne olabilir.



   
Alıntı
Online Tamirci
(@onlinetamirci)
Tamirci Admin
Katıldı: 4 yıl önce
Gönderi: 1344
 

Merhabalar 1. viteste kalkarken ses sorununda sesi dinlemeden birşey demek zor, bilya sesi, senkromeçler, ama en sık görüleni vites dişlisi sesi olması çok daha muhtemel, ama cevabı manuel vites için yazıyorum vites tipini belirtmemişsiniz. aracınız otomatik vites mi manuel vites mi 


Sizler ile birlikte büyüyoruz. Bizlere destek olmak için abone olabilir ve yayınlarımızı paylaşarak beğenebilirsiniz.


   
Cevap VerAlıntı
(@badal)
Aktif Üye
Katıldı: 3 yıl önce
Gönderi: 3
Konuyu Başlatan  

@onlinetamirci  hocam araç manuel vites , bahsettiğim ses özellikle geri vites te ve yokuş çıkarken yani araba zorlandığı zaman geliyor,sesi tarif etmek için boşa dönen marş motoru dedim



   
Cevap VerAlıntı
Online Tamirci
(@onlinetamirci)
Tamirci Admin
Katıldı: 4 yıl önce
Gönderi: 1344
 

sıyırma sesi mi acaba, o esnada devir yükseliyor ama araç hızlanmıyorsa balata sıyırma sesi olabilir


Sizler ile birlikte büyüyoruz. Bizlere destek olmak için abone olabilir ve yayınlarımızı paylaşarak beğenebilirsiniz.


   
Cevap VerAlıntı
Paylaş: