Forum / Soru Cevap
Herkese iyi günler benim aracım astra h kasa,aracımda özellikle geri vites ve 1. Viteste Ses Gelmesi sorunu var, kalkışta vınlama tarzında bir ses geliyor yokuşlarda ses çok belirgin oluyor,diğer viteslerde böyle bir ses gelmiyor.Aracın vites değişiminde ve yolda çekiş sıkıntısı yok.Çıkan sesi sanki boşa dönen marş dinamosu sesine benzetiyorum.Acaba sorun ne olabilir.
Merhabalar 1. viteste kalkarken ses sorununda sesi dinlemeden birşey demek zor, bilya sesi, senkromeçler, ama en sık görüleni vites dişlisi sesi olması çok daha muhtemel, ama cevabı manuel vites için yazıyorum vites tipini belirtmemişsiniz. aracınız otomatik vites mi manuel vites mi
Sizler ile birlikte büyüyoruz. Bizlere destek olmak için abone olabilir ve yayınlarımızı paylaşarak beğenebilirsiniz.
@onlinetamirci hocam araç manuel vites , bahsettiğim ses özellikle geri vites te ve yokuş çıkarken yani araba zorlandığı zaman geliyor,sesi tarif etmek için boşa dönen marş motoru dedim
sıyırma sesi mi acaba, o esnada devir yükseliyor ama araç hızlanmıyorsa balata sıyırma sesi olabilir
Sizler ile birlikte büyüyoruz. Bizlere destek olmak için abone olabilir ve yayınlarımızı paylaşarak beğenebilirsiniz.
