Forum / Soru Cevap
Merhabalar, 2008 1.6 Multijet Fiat Bravo aracım var mal sensörü ve boğaz kelebeğini temizledikten sonra gaz tepkimesinde bi gecikme oldu, ayrıca aracında egr iptali var , dediğiniz resetleneyi yaparsam ağrıza lambası yanar mı egr iptali yüzünden araç fabrika ayarlarına döneceği den, teşekkürler
Merhabalar iyi bayramlar dilerim.
Sizin gibi değişiklik olan araçlarda ecu resetleme ile adaptasyon yerine obd cihazı ile adaptasyon daha sağlıklı bir yöntem oluyor. egr ipatali sonrası yapılan işlem ve yazılıma göre sorun olmadığı da oluyor ama riske atmamanızda fayda var Kadir Bey,
Sizler ile birlikte büyüyoruz. Bizlere destek olmak için abone olabilir ve yayınlarımızı paylaşarak beğenebilirsiniz.
Sizler ile birlikte büyüyoruz. Bizlere destek olmak için abone olabilir ve yayınlarımızı paylaşarak beğenebilirsiniz.
