Forum / Soru Cevap
Abi benim aracım 97 escort üstkapak tamiri yapıldı şimdi patlatma sorunu var bujiler yeni değişti daha öncede vardı ama şu an daha yoğunlaştı sente ayarından olabilirmi
patlama, egzoz da mı oluyor hava filtresine doğru geri patlarma mı yapıyor ona göre şundandur diyelim çünki iki arıza da farklı parçalardan kaynaklanıyor Yunus bey
Sizler ile birlikte büyüyoruz. Bizlere destek olmak için abone olabilir ve yayınlarımızı paylaşarak beğenebilirsiniz.
Hava filtre tarafından yapıyor
Hava filtre tarafından yapıyor
Hava Filtresinden patlama yapıyorsa araçta ateşleme sorunundan bahsedebiliriz. İçeri alınan hava ve yakıt ateşlenemediği için geri tepme yapıyor.
bujiler yeni dediğiniz için onu eliyorum ama bir boni kontrolü öneririz Yunus Bey
Sizler ile birlikte büyüyoruz. Bizlere destek olmak için abone olabilir ve yayınlarımızı paylaşarak beğenebilirsiniz.
Ustam hayırlı işler. Benim aracım 91 model Dahiatsu Applause. Benim sorunum da hemen hemen aynı. Üst kapak taşlandı conta değişti. Bujileri yeni değiştirdim. Buji kablolarını kontrol ettim. Bir tanesi arızalıydı değiştirdim. Karbiratörü söktüm temizledim. Fakat sorunum hala devam ediyor. Araba çalışıyor gaza basınca hava filtresine pat pat diye ses yapıp stop ediyor. Birde 3bin devirin üzerine çıkmıyor. Bulunduğum yerdeki ustalar araba eski diye ilgilenmiyorlar. Yardımcı olursanız sevinirim.
@osi neredeyse bu soruna neden olabilecek tüm ihtimallere bir işlem yapılmış, genelde ateşlemeden olur gözden geçirmişsiniz. ateşlemede sorun yoksa subaplardan yapar zamanlaması bozuksa geri teper patlatır zaten üst kapak da yeni yapılmış.
sizin araçta distribütör var, tevzi makarası kırık mı bakıldı mı, birde sıralama yanlış felan bağlanmadı değil mi. ateşleme sırası yanlış ise ondan da yapar
Sizler ile birlikte büyüyoruz. Bizlere destek olmak için abone olabilir ve yayınlarımızı paylaşarak beğenebilirsiniz.
@onlinetamirci distribütör var usta. Söktüm içini temizledim kuleleri zımparaladım. Tevzi makarası gevşekti sıktım. Sıralama önceden soldan sağa doğru yapılmış o zaman araba çalışmıyordu. Ben sağdan sola doğru yaptım çalışıyor fakat karbüratörden pat diye ses geliyor devir düşüyor gaza basmayınca stop ediyor.
Birde kontaktan stop ederken motor stop etmiyor çok sarsıntılı çalışıyor bazen geri çalışıp karbüratörün üzerinden duman çıkarıyor.
Sizin aracınızda şuna baktırın dediğimiz herşeye bakılmış o yüzden detaylı incelemeden birşey diyemem. yazmadığınız distribütör geldi aklıma ona bile bakmışsınız.
Sizler ile birlikte büyüyoruz. Bizlere destek olmak için abone olabilir ve yayınlarımızı paylaşarak beğenebilirsiniz.
