Forum / Soru Cevap

Klima açtığımda dur...
 
Bildirimler
Hepsini temizle

Klima açtığımda dur kalklarda stop etme sorunu.

5 Gönderi
2 Kullanıcılar
0 Reactions
235 Görüntüleme
 Reha
(@reha)
Yeni Üye
Katıldı: 4 yıl önce
Gönderi: 3
Konuyu Başlatan  

Merhabalar ustam aracım seat ibiza 2004 bbz motor 6L kasa 1.4 benzin lpg. Aracımın yürürü çekişi rölanti dalgalanması vb hiç bir sorun yok fakat gel gelelim klima açtığımda sadece 0-30 km hız kapsaminda dur kalklarda devir saati çubuğum dengesizleşiyor devir saati çubuğu debriyaja bastığımda bir anda yere çakılır gibi düşüp yukarı seker gibi oluyor ve sonraki aynı şekilde tekrar debriyaja bastığımda araç stop ediyor. Klima kapalıyken asla hiç bir sorunum yok. Cihaz bağlandı hava kaçağı gibi bir arıza gördük. Direk gaz kelebeği değişmek istemiyorum. Öncelik izlemem gereken yolları kısaca aktarabilirseniz sevinirim desteğinizi rica ederim teşekkürler.



   
Alıntı
Konu Etiketleri
 Reha
(@reha)
Yeni Üye
Katıldı: 4 yıl önce
Gönderi: 3
Konuyu Başlatan  

Eklemem gerekirse gaz kelebeği temizliği adaptasyon aft ayarı yapıldı. Direk orjinal çıkma bogaz kelebegi almaliyimiyim bogaz kelebegi alma seçeneğinden önce neler yapmalıyız aracın bogaz kelebeği arızalı olsa çekişte , klima kapalıyken ve 40 km uzeri hizlarda debriyaja basip vites küçüktügumde klima acikkende hic bir şekilde stop etmiyor tek sorun 0-30 km hiz arası klima acikken dur kalklarda:(



   
Cevap VerAlıntı
Online Tamirci
(@onlinetamirci)
Tamirci Admin
Katıldı: 4 yıl önce
Gönderi: 1344
 

Öncelikle geçmiş bayramınızı kutlarım

Klima rolantiyi etkiler ama stop ettirecek kadar değil minimal etkilenenler olur rampada kalkarken stop etme olabilir ama düzlükte olmaması gerek

Hava alan bir yer varsa ki öyle bir arıza gördük yazmışsınız. Öncelikle genelde manifolt contasi gaz kelebek contası birde enjektör contalari kontrol edilmesi gerek direk kelebek değiştirmeyin pahalı parça önce bu noktalara baktırın tavsiyem


Sizler ile birlikte büyüyoruz. Bizlere destek olmak için abone olabilir ve yayınlarımızı paylaşarak beğenebilirsiniz.


   
Cevap VerAlıntı
 Reha
(@reha)
Yeni Üye
Katıldı: 4 yıl önce
Gönderi: 3
Konuyu Başlatan  

Bilgiler için teşekkürler.

İletmiş olduğunuz sıralamayla ilerleyelip tekrar bilgi paylaşacağım.

Benimde direk gaz kelebeği satın almak içime sinmiyor . Çünkü aracın klima kapalıyken hissettirdiği tek sorunu yok .



   
Cevap VerAlıntı
Online Tamirci
(@onlinetamirci)
Tamirci Admin
Katıldı: 4 yıl önce
Gönderi: 1344
 

Sizden ricam yapacağınız işlem ve sonucunu yazarsanız benzer sorun yaşayanlar için örnek olur yardımcı olur. Geçmiş olsun Reha bey


Sizler ile birlikte büyüyoruz. Bizlere destek olmak için abone olabilir ve yayınlarımızı paylaşarak beğenebilirsiniz.


   
Cevap VerAlıntı
Paylaş: