Forum / Soru Cevap

Marşa Basıyorum Ara...
 
Bildirimler
Hepsini temizle

Marşa Basıyorum Araç Çalışmıyor Vurdurunca da Çalışmıyor

2 Gönderi
2 Kullanıcılar
0 Reactions
292 Görüntüleme
(@barbaros)
Yeni Üye
Katıldı: 4 yıl önce
Gönderi: 1
Konuyu Başlatan  

2006 MODEL RENAULT CLİO

Araba marşa basıyorum çalışmıyodu vurdurunca çalışıyodu sanayiye gittim krank sensörü değişti 2-3 gün arabayı bayram sebebiyle çalıştırmadım daha sonra çalıştırdığımda çalışmadı vurdurmayı  denedim bu sefer vurdurunca da çalışmadı sorun neyden kaynaklı olabilir malum ustalar kaputu açmaya 100₺ alıyor önceden bir bilgimiz fikrimiz olursa ona göre gideriz bu arıza neden kaynaklanır sebebi nedir?



   
Alıntı
Konu Etiketleri
Online Tamirci
(@onlinetamirci)
Tamirci Admin
Katıldı: 4 yıl önce
Gönderi: 1344
 

Marş almama sorunlarında krank devir sensörü arızalı olduğunda araç ne yaparsanız yapın çalışmayacaktır ama yeni değiştiğini göz önüne alır isek

pompa basıncı yeterli olmaz ise yani pompa arızası durumunda araç bahsettiğiniz belirtileri verebilir. pompa daha önce kontrol edildi mi 


Sizler ile birlikte büyüyoruz. Bizlere destek olmak için abone olabilir ve yayınlarımızı paylaşarak beğenebilirsiniz.


   
Cevap VerAlıntı
Paylaş: