Forum / Soru Cevap

Bildirimler
Hepsini temizle

1. Vitesten 2. Vitese Geçerken Ses Geliyor

4 Gönderi
2 Kullanıcılar
1 Reactions
375 Görüntüleme
(@darvados)
Aktif Üye
Katıldı: 3 yıl önce
Gönderi: 2
Konuyu Başlatan  

Selamlar 2011 1.5 dizel qasqai var. genellikle 2 vitese gecerken ses cıkarıyor. ve arasıra 1. ve 2. vitese gecmiyor gecse bile 1 de takılı kalıyor zar zor vitesden cıkarıyorum. bir müddet sonra hersey normale dönüyor... birisi şanzıman yağı bitmiş birisi balata bitmiş diyor. sizce neler olmus olabilir?



   
Alıntı
Online Tamirci
(@onlinetamirci)
Tamirci Admin
Katıldı: 4 yıl önce
Gönderi: 1344
 

Merhabalar, söz konusu sorun yağdan olacağını sanmam, yağ azaldığında yada yoksa genel bir uğultu da bekleriz çünki. sizin durumda 2. vitese geçerken cırtlama benzeri bir ses geliyor sanırım, bu durum, baskının tam ayırmaması, ki 1. viteste takılı kalması da bu olasılığı güçlendiriyor, 1 ve 2. vites senkromeçleri, 2. vites dişli sorunu, yada en basit hali ile debriyaj merkezi, çatalı gibi parçaların ayırmayı yapacak kadar baskı üğretememesi gibi 4-5 farklı neden sayabilirim bu sorun için. 1. Vitesten 2. Vitese Geçerken Ses Geliyor sorununuz için en net tespit araçla bir tecrübeye çıkıldıktan sonra belli olacaktır 


Sizler ile birlikte büyüyoruz. Bizlere destek olmak için abone olabilir ve yayınlarımızı paylaşarak beğenebilirsiniz.


   
Cevap VerAlıntı
(@darvados)
Aktif Üye
Katıldı: 3 yıl önce
Gönderi: 2
Konuyu Başlatan  

@onlinetamirci cok tesekkür ederim cevap için. en kısa sürede yaptıracagız ozaman. tekrardan sagolasın bu arada evet ses cırtlama gibi. gırrçççç  bu tarz

 



   
Cevap VerAlıntı
Online Tamirci
(@onlinetamirci)
Tamirci Admin
Katıldı: 4 yıl önce
Gönderi: 1344
 

rica ederiz. baskı kontrolü sonrası , baskıda sorun olmasa bile yol testinde ustanız sorunu netleştirecektir muhtemelen


Sizler ile birlikte büyüyoruz. Bizlere destek olmak için abone olabilir ve yayınlarımızı paylaşarak beğenebilirsiniz.


   
Cevap VerAlıntı
Paylaş: