Forum / Soru Cevap

Bildirimler
Hepsini temizle

Şanzımandan gelen uğultu sesi

2 Gönderi
2 Kullanıcılar
1 Reactions
378 Görüntüleme
(@dogan020)
Aktif Üye
Katıldı: 3 yıl önce
Gönderi: 1
Konuyu Başlatan  

Merhaba. YouTube den de yazdım ama orda müsaitlik durumu olmuyormuş sanırım. Aracım 2001 model Megane coupe 1 1.6 16 valf. Aracımdaki sorun : 1.vitesten 2 ye 2 den 3 e 3 ten 4 e 4 ten 5 e atarken devirini alırken uğultu sesi geliyor. Ama debriyaja bastığım da veya boşa aldığımda ses kesiliyor. Onun haricinde vites geçişlerinde çartlama çurtlama vs.. sıkıntı yok.Sadece uğultu sesi var. Sebebi ne olabilir sizce. Lütfen yol gösterirseniz çok mutlu olurum.  Not: araca 215.000 binde baskı balata değişmiş araç şuan 250.000 km de ,



   
Alıntı
Online Tamirci
(@onlinetamirci)
Tamirci Admin
Katıldı: 4 yıl önce
Gönderi: 1344
 

Merhabalar Doğan Bey, Öncelike youtube'da yorum bildirimleri sağlıklı gelmediği için cevaplamayı atlıyoruz o yyüzden burayı aaçtık zaten buradan hiç atladığımız soru olmuyor. Hoşgeldiniz. Sorunuza gelecek olur isek, tüm viteslerde gelen ses sorunlarında ilk önce akla grup bilyası gelir, birde yağsızlık, şanzıman yağı çok eski değilse yada eksik değilse grup bilyaları bozulmaya başlamış olabilir. Bu bilyalaar genelde 300,000 km civarında bozulmaaaya başlamasını bvekleriz. aracınızın km'si de yakın sayılı ihtimal dahilinde. Ama yine de sesi dinlemeden aaraçla tecrübe yapmadan net değil tahmini konuşmaktayız. Ayrıca manuel şanzıman için hem parça hem işçilik hem de çıkma şanzıman maliyetleri oldukça ekonomik o yüzden artık manuel şanzımanlar özelinde Şanzımandan gelen uğultu sesi büyük bir arıza sayılmaz diyebilirim.


Sizler ile birlikte büyüyoruz. Bizlere destek olmak için abone olabilir ve yayınlarımızı paylaşarak beğenebilirsiniz.


   
Cevap VerAlıntı
Paylaş: